طراحی ویلای دوبلکس مدرن
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

طراحی ویلای دوبلکس مدرن

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

خانه های دوبلکس خانه هایی با دو ورودی مجزا هستند. آنها ممکن است آپارتمان های کنار هم یا دو طبقه با واحدهای زندگی متفاوت باشند. به دلیل طراحی غیر معمول و بوم بزرگ آنها، خلاقیت زیادی برای کشف وجود دارد. خانه های دوبلکس یک درجه بالاتر از ویلاها هستند اما در ابعاد بسیار کوچکتر. در مجتمع های آپارتمانی با خرید آپارتمان ها در کنار هم یا روی هم ایجاد می شوند. طراحی داخلی خانه های دوبلکس نیز با طراحی های سنتی متفاوت است. آنها می توانند دو ظاهر متفاوت، سنتی در کنار هم قرار گرفتن مدرن، تضاد رنگ ها و سبک ها و حتی دو ظاهر کاملاً متفاوت باشند. فضای داخلی خانه های دوبلکس به گونه ای ساخته شده است که خانه را به چندین بخش کاربردی تقسیم می کند، واحدهای نشیمن مختلف با یک آشپزخانه مشترک و ناهارخوری که حفظ حریم خصوصی با ظاهری کلی را تضمین می کند.

به همان اندازه که طراحی های داخلی خانه های دوبلکس همه کاره است، نیاز به برنامه ریزی خوب و خلاقیت دارد تا همه چیز را کنار هم قرار دهد. بوم های کوچک در فضای داخلی آسان است زیرا اتاق ها و عملکرد آنها ثابت است. طراحی یک اتاق خواب، ناهار خوری و آشپزخانه به راحتی امکان پذیر است. وقتی این چند برابر می‌شود و اتاق‌ها افزایش می‌یابد، زمانی است که خلاقیت واقعی با توجه به رنگ‌ها، زیبایی‌شناسی و محیط ظاهر می‌شود. تضاد زیاد رنگ‌های متضاد، زیاد پله‌ها و پنجره‌ها می‌تواند عدم تعادلی ایجاد کند که ظاهر طراحی داخلی خانه دوبلکس را از بین می‌برد.

در خانه های دوبلکس عناصری وجود دارند که از بقیه مهمتر هستند و نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارند. طراحی و تزئین این عناصر باید با دقت انجام شود.

در خانه‌های دوبلکس، راه پله‌های مرمری سنگین و حکاکی‌های سنتی استادانه‌ها ممکن است غرق شوند. به طور مشابه، راه پله های مارپیچ و با باد طولانی ممکن است ناخوشایند به نظر برسند، به خصوص زمانی که خانه ها یکی بالاتر از دیگری قرار دارند. طرح های پله دوبلکس زمانی که به سطوح جداگانه تقسیم شوند بهترین کار را دارند. آنها همچنین به بهترین وجه لاغر و حداقل از نظر زیبایی شناسی ایجاد می شوند. پله ها را در گوشه ای از خانه خود قرار دهید، به جای اینکه آنها را در مرکز قرار دهید و آنها را در کاشی های چوبی ساده یا سبک که با زیبایی شناسی کلی مطابقت دارند، نگه دارید. پله های معلق ایده خوبی برای خطوط مستقیم و سادگی آنها هستند و اتاق ها را روشن تر و روشن تر نشان می دهند.

یکی دیگر از ایده های عالی برای طراحی پله های دوبلکس نرده های نامرئی است. نرده شیشه ای سبک، نازک و شفاف با یک راه پله فولادی تقویت شده محبوب و درجه یک شده است. از آنجایی که خانه های دوبلکس با وجود گستردگی فضا لزوماً بزرگ نیستند، حداقل نگه داشتن تزئینات و عناصر طراحی راهی عالی برای طراحی چنین خانه هایی است.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: